sobota, 21 kwietnia 2012

Gra Hamburger i Frytki
Znalazłam tą grę w internecie (źródło poniżej), wypróbowałam podczas terapii logopedycznej z kilkorgiem dzieci. Z mojego doświadczenia wynika, że gra sprawdza się najbardziej wśród chłopców, podczas terapii grupowej.

INSTRUKCJA (tłumaczenie z ang.):
CEL: 
Wygrywa dziecko, które stworzy całego hamburgera i frytki.
POTRZEBNE MATERIAŁY: 
Wydrukowane obrazki, plastikowe nakrycia dla dzieci (dla każdego uczestnika gry zestaw - talerzyk i sztućce).
INSTRUKCJA WYDRUKU: 
Wydrukuj po jednym komplecie kart dla każdego gracza (ja wydrukowałam po 2 komplety na dziecko - dzięki temu można wydłużyć ćwiczenia logopedyczne a także dzieci mają większą frajdę wybierając dobry obrazek spośród wielu:)). Najlepiej wydrukować obrazki na kartkach od bloku technicznego - z jednej strony powyższe obrazki, z drugiej strony obrazki "Burger Buddies".
OPIS GRY:
1. Rozdaj każdemu z graczy nakrycie (talerzyk i sztućce).
2. Potasuj karty, trzymaj je ułożone w kształcie wachlarza.
3. Każdy gracz wyciąga kartę i jeżeli nie ma tego obrazka (np.sałaty) kładzie na talerzu. Jeżeli gracz ma daną kartę -  oddaje ją z powrotem (wtedy należy powtórnie szybko potasować karty).
4. Pierwszy gracz który skompletuje hamburgera i frytki jest zwycięzcą !

Życzę udanej zabawy :)!

Źródło: http://www.speechtherapygames.com/default.htm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz