piątek, 13 kwietnia 2012


MOJA LISTA NAJBARDZIEJ ZAPAMIĘTANYCH 
WYDARZEŃ LOGOPEDYCZNYCH   
Z MARCA 2012 ROKU:

 


1. Najbardziej emocjonujące i najdłużej drobiazgowo przygotowywane 
IV Konferencja z okazji Europejskiego Dnia Logopedy. Rzadko zdarza się aby w Bydgoszczy spotkało się jednocześnie 200 logopedów i studentów logopedii.



2. Najbardziej urocze i zaskakujące 
I Konkurs Logopedyczny – Mały Mistrz Mowy. Dla mnie udział w MMM był czystą, klasyczną dobrą zabawą i wielką przyjemnością :). Dzieci były urocze. Rosną nam Mali Mówcy :).



3. Najbardziej rozwijające
Szkolenie, pt. „Istota i terapia jąkania”, przeprowadzone przez dr Szamburskiego dla osób związanych z naszą fundacją acpl. A dla mnie, jako organizatorki niesamowicie miłe było usłyszeć od dr Szamburskiego „Na wielu szkoleniach byłem ale takiego cateringu i organizacji jeszcze nie miałem”. 



1 komentarz:

  1. Dzień Logopedy - za rok już piąty!!!
    Mały Mistrz Mowy - pozytywna akcja dla Naszych maluszków!!!
    Szkolenia - coś dla rozumu i dla podniebienia:)

    OdpowiedzUsuń